Deze digihelden werden reeds ingediend
Derya Tasdemir
Altijd bereid te helpen, vriendelijk, discreet; je kan er altijd op rekenen.
Patrick Vanheyst
Omdat hij steeds klaar staat om iedereen in de familie bij te staan op de computer, gsm, i-pad.
Al jaren doet hij dit , in 't begin van computergebeuren en oneline gebeuren.
En hij doet dit steeds met veel plezier.
Allaert Fref
Onze dochter, +-20 jaar geleden kon ik haar iets leren, nu kan zij mij helpen. Als men niemand anders heeft, is dat de enigste grote digiheld voor mij.
Was zij hier geweest, had ik geen half uur nodig gehad om deze ingewikkelde pagina in te vullen.
Ackermans Willy
Willy staat altijd klaar om in onze residentie iedereen te helpen met digitale problemen. PC's aanpassen wanneer er iets schort, smartphones optimaal leren gebruiken...enz. Hij is steeds vriendelijk en hoffelijk t.o.v. de mensen met problemen. Zonder zich op te dringen geeft hij steeds de juiste raadgevingen. Een top-kerel!!!
Vandebroek Miet
Ze heeft me aangemoedigd om mee te helpen als digihelper te worden. Ik ben jaren ict-leerkracht en ICT-Coördinator geweest maar helaas deed ik niets meer met mijn kennis. En als wonder boven wonder sprak ze me aan op de markt in Beverlo. Kwamen aan de babbel en ik voelde me dadelijk heel blij. Ik kan mijn kennis verder gaan geven. Super!
Langs deze wel wil ik Miet zeker nomineren!
Bedankt, Miet!!!
Carmen Demuynck
Thomas Vintmmijn oudste zoon Bjorn Van Bellingen, altijd paraat om mij te helpen....legt het xxxx aantal keer uit en schrijft het nog eens voor me op! Van geduld gesproken!
Dus hij is zeker mijn digi-held en ook bij zijn schoonfamilie 😉👍❤️
Bosmans Deffenie
Steeds weer tot schaamte en vervelends toe moet ik telkens vragen: "Leg het mij nog eens uit. Doe het nog eens voor." Steeds doet ze het weer opnieuw zonder grommelen en zeuren. Bedankt Deffenie om mij te helpen.
Derya en Miet van de digipunten
Ze geven beiden heel goed uitleg als je vragen hebt
ze maken tijd om je te helpen
en lossen al je vragen samen met jou op.. door het voor te doen en te herhalen
Je voelt en hoort dat ze hun job doen met hart en ziel..
dikke pluim van mij voor deze twee dames !!!!
Derya Tasdemir
De goedheid en vriendelijkheid zelve. Steeds bereid om u te helpen. En heel belangrijk, een luisterend oor.
Wanneer ze het niet kan oplossen, verwijst ze naar een medewerker. Misschien zijn er beter maar alleen kennis is belangrijk, ook de rest. Eens knikken met het hoofd is voldoende om haar aandacht te trekken. Ook bij drukte behoud zij haar kalmte.
Voor mij de winnaar!
Alune niang
Ik wil alune niang nomineren omdat hij ons altijd helpt als we iets niet weten en het hem dan moeten vragen. Hij staat altijd klaar voor ons hoe jong hij ook nog is, hij is dan fier dat hij het voor ons kan voordoen 🙏😇♥️
Ellen Decabooter
Ellen is mijn heldin bij elk digitaal probleem. Ik kan haar alle digitale vragen stellen en ze is steeds even behulpzaam. Ze zoekt ook echt mee naar een oplossing als ze niet onmiddellijk het antwoord kent. Bovendien beantwoordt ze alle vragen met een stralende glimlach.
Ellen Decabooter
Zij helpt mij bij veel van mijn digitale vragen. Geen betere digiheld dus.
Vrijwilligers van het digipunt
Omdat ze mij helpen met mijn digitale vragen en ik niet echt iemand anders heb die me helpt.
OKRA Koersel/Digibank Beringen/Mals Vlees
In een samenwerking tussen Digibank Beringen en OKRA Koersel/Femma Koersel en KWB Koersel hebben we op 3 digi-avonden gemiddeld 40 deelnemers per avond over de streep gehaald om op te stappen op de digitale trein. Vooral de praktijksessies rond wachtwoordenbeheer, itsme, apps van het openbaar vervoer, wandel- en fietsapps, fotobeheer, waze en google maps werden zeer gewaardeerd. Iedere deelnemer kon zelf kiezen waarover hij/zij meer wilde weten of leren. De toneelvereniging Mals Vlees zorgde voor leuke sketches rond echte situaties zoals één paswoord voor alles en dan ontstaan er gekke situaties waar de deelnemers mee lachten maar de boodschap kwam aan: het was een leuk concept.
Ondertussen hebben we de OKRA-leden ook begeleid naar een kennismaking met het digipunt in WZC Corsala op donderdagvoormiddag en de digisessies in de bib van Beringen . Dus ja, een grote dank-je-wel aan Miet, Thomas en de medewerkers van digipunten en een dikke pluim voor Mals Vlees !!! Onze digihelden hebben er voor gezorgd dat onze OKRA-leden geprikkeld zijn om verder op verkenning te gaan in de digitale wereld.