Deel op facebook
Deel op X
Deel op facebook
Deel op X

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Geef jouw idee voor het ruimtelijk beleidsplan 'Beringen 2040'. 

Hoe moet Beringen er uit zien in 2040? 

De meeste inspirerende ideeën maken kans op cinema-tickets. 

 

37
0

Deze ideeën werden reeds ingediend

Willekeurig Populair Recent
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 37 bijdragen

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Een buddyproject voor alle nieuwe anderstalige Beringenaren. Iedereen wegwijs in Beringen! Voor en door Beringenaren.
Beverlo
Cecile J.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Vrijwilligers
Paal
Dirk V.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Speeltuin en het ploederwater
Koersel
Yentl S.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

een herinrichting van het winkelcentrum en Dorp Koersel met een verkeersarm centrum. Eenrichting van de Piter Vanhoudtstraat en gescheiden fietspaden. 

Koersel

deelnemer op lancering van allemaal Beringen.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Een warme en hartelijke "goeiedag" voor iedereen die je op straat tegen komt. 

niet meegedeeld 

deelnemer op lancering van allemaal Beringen.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Meer horecagelegenheid in Koersel-kapelleke. De toevoeging van de mobiele eetgelegenheid in de speeltuin is al leuk en Oma's ijs is zeker ook in orde. Maar ik mis de mogelijkheden van 10 jaar geleden.
Koersel
Dorien S.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

ik zou de site van het Spectrum-college na de uren veel meer open zetten voor buurtbewoners en verenigingen. Daarnaast zou het fijn zijn als de vuilnisbakken op straat wat vaker geleegd worden. 

Beringen-Centrum

Yvette C.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Goede fietspaden richting en rond de scholen. 

niet meegedeeld

deelnemer op lancering van allemaal Beringen.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Goede herinrichting van de Pieter Vanhoudtstraat. 

Koersel

0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Veel meer schaduwbomen in heel het centrum en open ruimte bij de BIB !! Verlaag met deze simpele ingreep, de temperatuur aanzienlijk in de zomer. Het groen gaat het ook veel aangenamer maken. De plaats is er en de kost voor extra bomen is verwaarloosbaar tegenover wat de hele herinrichting gekost heeft. Inheemse, sterke soorten natuurlijk. Die tegen ons warme worden klimaat kunnen.
Beringen centrum
Michel G.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Dat ik in Beringen kom wonen
Heusden-Zolder
Ilse L.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Meer veiligheid voor fietsers. Duidelijke afspraken voor elektrische fietsers.Ko

Koersel

Inwoner Koersel
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Een ring rond Beringen, de naam ring waardig en ontsluiting vanuit Koersel. 

Koersel 

deelnemer op lancering van allemaal Beringen.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Ik wil heel graag meer horeca aan Koersel-Kapelleke. Ik wil er graag de volledige dan kunnen doorbrengen met de kinderen en daar dan ook kunnen afsluiten met een lekkere en gezonde maaltijd.
Koersel
Nicky M.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

een fietspad van de Venusberg tot de Spiekelspade! 

Paal 

deelnemer op lancering van allemaal Beringen.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Als we gaan fietsen in Paal zijn er te weinig plekken om te stappen voor een drankje. Het is ook jammer dat het cafetaria in OC De Buiting niet meer open is en dat ze aan de sporthal de tent moeten afbreken. Het zou ook fijn zijn als de Merelhoeve wat meer open is. 

Inwoner Paal

inwoner Paal
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

ik wil graag stadsfietsen aan het station van Beverlo en Beringen. 

Beverlo

deelnemer op lancering van allemaal Beringen.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

samenwerking verschillende verenigingen binnen parochiecentrum Beverlo scholen amaze en westakker park van beverlo met al zijn activiteiten

Beverlo

Erik S.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Ik wil meer winkels in het centrum van Koersel. Het centrum staat nu zo leeg.  Ik woon voor de rest wel heel graag in Koersel.

Koersel

inwoner Koersel
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

meer winkels in het centrum, de bemine is leuk en aardig maar al die winkels zouden beter in het centrum geweest zijn beringen centrum is volledig dood! meer horeca zou fijn zijn ook het kanaal wat beter aan leggen en wat meer belevenissen daar zouden fijn zijn.. niet alleen focussen op be mine maar ook op het centrum! maak wat autovrije winkelstraten!
beringen centrum
Giel B.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Asfaltering van de Beverlosesteenweg van de brug van Tervant tot in Paal centrum. Ook meer snelheidscontroles op hetzelfde traject of vaste snelheidscamera's.
Paal
Jeffrey B.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

het plein voor de kerk in Koersel graag open als er iets te doen is in het Brigidahuis. 

niet meegedeeld

deelnemer op lancering van allemaal Beringen.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

B-mine, de mijnterrils en het mijnmuseum
Stal-Koersel
Martine V.
0 0
lees meer

Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040? 

Sedert één jaar ben ik een nieuwe inwoner van Beringen. Ondertussen ben ik al wat ingeburgerd maar zijn er voor mij een aantal zaken die ik hier ,samen met meerdere mensen, erg mis. Vooral een locale slager en bakker, alsook de mogelijkheid om ergens een tas koffie met een gebakje te nuttigen zoals bv. Vangrootloon. Deze vertegenwoordigd beiden!! Dit is zeer belangrijk door de toevloed van meerdere oudere koppels die zich hier komen vestigen. Niet iedereen gaat op café of restaurant. Wel besluit ik dat er meer en meer restaurants zich hier komen vestigen. Storend zijn de brullende motoren van de auto's die rondjes rijden in het centrum na 18 u. Verder hebben we wel een mooie stadstuin(beientuin) maar is eerder een hondentoilettuin.  De hele dag passeren hier de baasjes met hun honden om hun behoeften te laten doen, welke ze wel opruimen, maar even later zie je er dan kindjes op dezelfde plaatsen  rollenbollen. Op regelmatige tijden zie je  mensen die hier hun huisvuil komen droppen in de vuilbakken van de tuin. Ook kinderen worden hiervoor op pad gestuurd. Wat er niet in kan wordt er dan op de grond achtergelaten. Ondanks deze aanmerkingen heb ik geen spijt hier te wonen.

Beringen-Centrum

Fanny Beerts
0 0
lees meer
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 37 bijdragen