Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Geef jouw idee voor het ruimtelijk beleidsplan 'Beringen 2040'.
Hoe moet Beringen er uit zien in 2040?
De meeste inspirerende ideeën maken kans op cinema-tickets.
Deze ideeën werden reeds ingediend
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
het plein voor de kerk in Koersel graag open als er iets te doen is in het Brigidahuis.
niet meegedeeld
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Een autovrij en groener centrum. De auto mag plaatsmaken voor fietsers en wandelaars. We gaan betonwippen voor meer bomen en planten. Parkeren aan de rand van het centrum moet dan wel beter uitgewerkt zijn.
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Ik wil heel graag meer horeca aan Koersel-Kapelleke. Ik wil er graag de volledige dan kunnen doorbrengen met de kinderen en daar dan ook kunnen afsluiten met een lekkere en gezonde maaltijd.
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
ik wil een fietspad in de Steenstortstraat
Beringen-Mijn
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
samenwerking verschillende verenigingen binnen parochiecentrum Beverlo scholen amaze en westakker park van beverlo met al zijn activiteiten
Beverlo
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Een buddyproject voor alle nieuwe anderstalige Beringenaren. Iedereen wegwijs in Beringen! Voor en door Beringenaren.
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
een vernieuwd en groe centrum voor Beverlo met terassen en éénrichtingsverkeer.
Beverlo
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Meer veiligheid voor fietsers. Duidelijke afspraken voor elektrische fietsers.Ko
Koersel
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Meer activiteiten en meer toegankelijkheid voor ouderen.
Beringen
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
B-mine, de mijnterrils en het mijnmuseum
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Ik wil dat er in de Pieter Vanhoudtstraat alltijd een snelheidsbeperking is van 30 km per uur.
niet meegedeeld
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Nog veel meer groen in onze Stad: bomen, planten, bloemen... Enkele extra horecazaken langs het kanaal zouden ook tof zijn.
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Sedert één jaar ben ik een nieuwe inwoner van Beringen. Ondertussen ben ik al wat ingeburgerd maar zijn er voor mij een aantal zaken die ik hier ,samen met meerdere mensen, erg mis. Vooral een locale slager en bakker, alsook de mogelijkheid om ergens een tas koffie met een gebakje te nuttigen zoals bv. Vangrootloon. Deze vertegenwoordigd beiden!! Dit is zeer belangrijk door de toevloed van meerdere oudere koppels die zich hier komen vestigen. Niet iedereen gaat op café of restaurant. Wel besluit ik dat er meer en meer restaurants zich hier komen vestigen. Storend zijn de brullende motoren van de auto's die rondjes rijden in het centrum na 18 u. Verder hebben we wel een mooie stadstuin(beientuin) maar is eerder een hondentoilettuin. De hele dag passeren hier de baasjes met hun honden om hun behoeften te laten doen, welke ze wel opruimen, maar even later zie je er dan kindjes op dezelfde plaatsen rollenbollen. Op regelmatige tijden zie je mensen die hier hun huisvuil komen droppen in de vuilbakken van de tuin. Ook kinderen worden hiervoor op pad gestuurd. Wat er niet in kan wordt er dan op de grond achtergelaten. Ondanks deze aanmerkingen heb ik geen spijt hier te wonen.
Beringen-Centrum
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Een warme en hartelijke "goeiedag" voor iedereen die je op straat tegen komt.
niet meegedeeld
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Ik mis een bakker en een slager in Beringen-Centrum. Ik had ook meer verwacht van het parkje aan de bibliotheek. Nu lijkt het wel een weide voor honden. Aan de bibliotheek moeten ze ook meer strooien als het sneeuwt.
Beringen-centrum
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
ik zou graag een rouwbos hebben aan de begraafplaats.
niet meegedeeld
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
een mooi groen verkeersvrij centrum in Beverlo met plaats voor horeca en winkels.
Beverlo
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
ik wil graag een muziekfestival met eten en drinken uit alle culturen.
Beringen-Mijn
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Werken als mooimaker en vroeger vrijwilliger in vaccinatiecentrum.
Beverlo
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
een herinrichting van het winkelcentrum en Dorp Koersel met een verkeersarm centrum. Eenrichting van de Piter Vanhoudtstraat en gescheiden fietspaden.
Koersel
Wat zijn jouw ideeën voor Beringen in 2040?
Ik wil meer winkels in het centrum van Koersel. Het centrum staat nu zo leeg. Ik woon voor de rest wel heel graag in Koersel.
Koersel